امروز سه شنبه, 29 اسفند 1402 - Tue 03 19 2024




آمار بازدید سایت

بازدید امروز196
بازدید دیروز150
بازدید این هفته346
بازدید این ماه4235
بازدید کل4251380

جشنواره خانوادگی ماهیگیری با قلاب در نیر برگزار شد

نیر – خبرگزاری مهر: سومین جشنواره خانوادگی ماهیگیری با قلاب به مناسبت گرامیداشت یادواره حاج علی کنعانی مسئول اسبق کمیته ورزش ماهیگیری هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل در سد یامچی شهرستان نیز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که از پیش از ظهر جمعه آغاز شده بود، بیش از 100 خانواده ورزشکار از سراسر استان و 50 ماهیگیر مبتدی و نیمه حرفه ای حضور داشته و به رقابت پرداختند.
جشنواره خانوادگی ماهیگیری با قلاب توسط هیئت ورزشهای همگانی و با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر و دستگاه های فرهنگی و هنری برگزار شد و دقایقی پیش با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

دبیر هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی و تفریحی را توسعه ورزشهای همگانی در بین خانواده ها عنوان کرد.

 

اکبر ستوده تحکیم بنیان خانواده، گسترش ورزش ماهیگیری در استان اردبیل، تاکید بر حفظ محیط زیست بویژه پاکی و صرفه جویی در آب را از دیگر اهداف این جشنواره معرفی کرد.

وی همچنین تقدیر از خانواده حاج علی کنعانی مسئول اسبق کمیته ورزش ماهیگیری هیئت ورزشهای همگانی استان را از مهمترین اهداف برگزاری آن دانست و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد این جشنواره با همین مناسبت همه سالانه در سد یامچی برگزار شود.

 

دبیر هیئت ورزشهای همگانی استان با اشاره به حضور گسترده علاقمندان و خانواده ها در این جشنواره های فرهنگی و تفریحی بر ضرورت تداوم و گسترش این برنامه ها که به توسعه ورزش در جامعه منتج می شود، تاکید کرد

ستوده با بیان اینکه این جشنواره تفریحی و ورزشی باعث شور و نشاط در جامعه به خصوص در بین جوانان و خانواده ها می شود، عنوان کرد: تحقق این مهم مهمترین خواسته فدراسیون ورزشهای همگانی است و باید در جهت دستیابی به آن تلاش کرد.

 

وی تصریح کرد: استقبال خانواده ها و علاقمندان استان از این جشنواره ماهیگیری نشان داد که جای ورزشهای همگانی از جمله ورزش صید ماهی در استان خالی است و باید برای توسعه اینگونه ورزشها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.

گفتنی است در پایان این جشنواره جوایزی به نفرات برتر در سه بخش سریعترین، بزرگترین و بیشترین صید ماهی تعلق گرفت. علاوه بر این جوایزی نیز به قید قرعه به تمام شرکت کنندگان در جشنواره ماهیگیری با قلاب اهدا شد


بستن


1391 - 1392 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به وب سایت تخصصی ماهیگیری ایران فیشینگ می باشد . (طراحی : فرید خسروی www.ZAMANISP.com )
مجوز استفاده از قالب خبري ناب نيوز براي اين دامنه داده نشده , براي دريافت مجوز قالب بر روي لينک ، ( درخواست مجوز ) کليک کنيد